Najczęściej zadawane pytania
Poniżej zebraliśmy odpowiedzi na pytania, które nasi klienci zadają najczęściej.
Czy zamówienie można złożyć telefonicznie?
Zamówienie można przesłać mailem (info@tedmar.com.pl), a w przypadku produktów gotowych można złożyć zamówienie przez sklep internetowy (http://www.tedmar.com.pl/).
Jak mogę opłacić zamówienie?
Oferujemy kilka form płatności:
- Tradycyjny przelew, czyli wpłata wymaganej kwoty na numer konta bankowego podany w zamówieniu.
- Pobranie - dostępne wyłącznie przy zakupach nieprzekraczających kwoty 300 zł. Przy wyborze tej formy płatności do ceny przesyłki doliczany jest dodatkowo koszt pobrania.
- Dotpay - płatności elektroniczne dokonywane przez nasz sklep online.
- W przypadku zakupów dokonywanych na miejscu, w Raszynie przy ul. Jesiennej 1B, istnieje możliwość płatności kartą oraz gotówką.
Czy udzielacie rabatów?
Zależy nam na tym, aby klienci otrzymali produkt najwyższej jakości w jak najlepszej cenie. W firmie TEDMAR ceny zależą od rodzaju tkaniny, stopnia skomplikowania danego projektu oraz zamawianych ilości. W odpowiedzi na zapytanie wysyłamy przejrzystą kalkulację.
Termin realizacji od pełnej akceptacji klienta – co to znaczy?
Aby rozpocząć realizację zamówienia, niezbędna jest pisemna akceptacja klienta oraz wpłata zaliczki. Po otrzymaniu akceptacji oraz zaliczki nasi doradcy wysyłają potwierdzenie przyjęcia zamówienia mailem wraz z dokładnym terminem realizacji.
Ile trwa realizacja zamówienia?
Realizacja zamówienia zależy m.in. od stopnia skomplikowania danego projektu oraz zamawianych ilości. Czas realizacji zamówienia trwa od około 7 do 21 dni roboczych, a rozpoczyna się w momencie pisemnej akceptacji zamówienia przez klienta oraz zaksięgowania zaliczki na koncie firmy.
Czy robicie hafty, nadruki?
Tak. Wystarczy przesłać do nas logotyp (plik zapisany w krzywych, czyli np. eps). Na jego podstawie wyceniamy koszt wykonania haftu/nadruku. Po akceptacji kosztu, przygotowujemy próbę haftu do akceptacji. Oto krótka instrukcja zamawiania haftu:
Czy można zobaczyć, wypożyczyć, przymierzyć wybrane ubranie?
Część naszego asortymentu można zobaczyć i przymierzyć w siedzibie naszej firmy w Raszynie przy ul. Jesiennej 1B. Odzież można także wypożyczyć. Wówczas pobierana jest kaucja za wypożyczenie.
Nie znam wymiarów osoby, dla której chcę zamówić ubranie. Co mam podać w zamówieniu?
Wszystko zależy od tego, jaki model chcą Państwo zamówić. W naszej ofercie posiadamy takie produkty, które można zamówić nie znając swoich dokładnych wymiarów (np. fartuszki, które posiadają regulację i w związku są uniwersalne). W przypadku odzieży bardziej dopasowanej, bez możliwości regulacji, należy osobę, która będzie nosić dane ubranie, zmierzyć zgodnie ze wskazówkami zamieszczonymi na stronie, a następnie dobrać rozmiar wg tabeli. W przypadku niestandardowych wymiarów nasi doradcy chętnie pomogą w doborze rozmiaru.
Czy można u Was kupić ubrania od ręki? Na miejscu?
Część naszego asortymentu jest dostępna na miejscu, w naszym showroomie w Raszynie, przy ul. Jesiennej 1B, gdzie można odzież przymierzyć oraz zakupić. Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się, czy dany model jest dostępny od ręki, prosimy o kontakt telefoniczny (+48 22 720 27 98 ).
Każdy produkt zakupiony w firmie TEDMAR posiada wszytą metkę z instrukcją konserwacji. Poniżej prezentujemy, jak czytać informacje z metki: